09 juni 2009

En ledig dag

Är ledig idag efter att ha jobbat en hel helg. Solen skiner och det är ett helt underbart väder. Känns som om det kommer att bli en lat, skön dag att koppla av och njuta.

Har börjat dagen vid datorn och kollar in bloggar nu på morgonen. Tänk så många fina, intressanta det finns. Människor som skriver om sig själva och sina liv, och visar massor av underbara bilder.

Ska lyssna på lokalnyheterna nu på P4, sedan slår jag över på P1 och hör på ”Ring P1” dit alla kan ringa och debattera vad man vill.

Längre än så sträcker sig inte mina planer för dagen. Kanske det som är det sköna…?

1 kommentar:

Patricia sa...

Tack för titten hos mig... =)

Det låter som du har en härlig dag framför dig... =)
Jag har med jobbat hela helgen, ända till idag, men i morron har jag en ledig dag, och det ska bli sååå skönt för nu är jag sliten... =)

Ha en skön ledig dag!
Kram Patricia