19 november 2009

Julpyssel och influensavaccinering



Bilder fr Panduro katalog


Så mycket kul julpyssel det finns! Änglar, hjärtan och julgranskulor i alla möjliga format och material. Bara fantasin sätter sina gränser. Och min har aldrig varit så stor. Därför är det extra roligt att kika runt på alla inspirerande bloggar. Det ger nya idéer och tankar!



Idag har det äntligen blivit vaccinering mot svininfluensan för min del. Efter massor av funderingar och tvivel hit och dit, så tog jag nu beslutet. Kunde annars fått den för 5 veckor sedan, men valde alltså att vänta.

Än så länge finns bara en öm känsla i armen. Hoppas att det stannar vid det.

4 kommentarer:

OlgaA sa...

Tack för kommentaren!
Visst finns dem duktiga läkarna.. Men dem är "osynliga" i massor av dem som bara är. Och får lön... Jag var en gång med min äldsta. Läkaren satt och MÅLADE i blocket under tiden jag berättade om problemet som berörde min dotter och var lite av den känsliga naturen.. FY!!! Men vi valt att gå över till en annan vårdcentral där vi alltid blev bemött och omhändertagna på ett bra sätt! Den är privat, ska det bero på det? Möjligen, men TUR att de finns!!!
Ha en trevlig helg!
Kaninen är på vägen hem! ;)
kramar

Marie sa...

Har själv aldrig fått till så mycket julpyssel, men tycker att det är så många som har så mycket kreativitet. Tyvärr är det nog mitt tålamod som stoppar mig, eller min brist på tålamod. Men pepparkakor kan jag baka..Kram och ha en skön helg!

Mia sa...

Jag fick ett litet paket i posten idag, trallalala, Tack :)

Gårdsromantik sa...

Visst får man massor av fin inspiration hos er!
Jag hade himla ont i armen ett dygn - men det var bara jag.

Kram Maud