28 juni 2010

Projekt



Finns så många roliga saker att göra, att testa och pröva på...

Gillar ju att virka och bara inom det området så finns det otaliga olika mönster och sätt att försöka sig på! Bara fantasin sätter gränser...

Sedan skulle jag gärna vilja lära mig att dreja...

Måla tavlor vore också kul!

Decoupage (eller hur man nu stavar) skulle man kanske testa!

Sy har jag aldrig varit bra på, men man kan kanske lära sig...

Broderat har jag gjort för länge sen, någonting att ta upp igen...?

Men var finns nu tiden till allt detta?

Eller är det kanske så att man bara ska sätta igång?

Men det är nog bäst att jag tar en sak i taget!
Annars får jag bara ännu flera konstiga, ofullständiga projekt som inte blir färdiga...

Eller så kanske det allra bästa är att strunta i allt detta tidskrävande pyssel och gå och sätta igång tvättmaskinen istället...






5 kommentarer:

Unknown sa...

*fniss*
Låter precis som mig ju! :D:D
Ha det så gott (oavsett om det blir en tvättdag eller en pysseldag...)
Kram Allis

Myricas Farmor sa...

Det blir nog det sistnämda tror jag..... men sean kan man sätta igång med ett pyssel inte för många på en gång.(ler ) det kan bli lite rörigt då.
Ha det gott
kram

bokhyllan sa...

Det där känner man igen. Man börjar på ett projekt och hoppar vidare till nästa. =)

Åsa! sa...

Vad är det med denna tvätt som aldrig tar slut? Det är som ett evighetshjul!

Käranån sa...

Egentligen är det ganska tråkigt att hålla på med bara en sak åt gången, jag har massor av halvfärdiga saker liggandes i lådor och skåpar, känns bra att veta att jag har nåt på lager, men att börja på nåt nytt känns allra bäst, tex. under tiden tvättmaskin är igång:))