03 augusti 2010

Det gör ont, det gör ont...



Fast inte i själen utan i handleden...

Vet inte vad som hänt, bara att det har känts i några veckor nu...
...och inte verkar det att vilja bättra sig!

Och här har man gått och slitit på jobbet fast handleden egentligen borde fått lov att vila...

Känner sig ju som en stor bov om man skulle stanna hemma nu i dessa semestertider = "ont-om-personal"-tider.

Varför tänker man så??

Önskar ibland att jag hade ett rymligare samvete!

Ett samvete som tänkte mera på mig och inte på alla andra!




4 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Tack för att du kikade in hos mig.
Jag känner igen mig i dig, men försök att tänka på dig själv nu och ha din välförtjänta semester.
Det är du värd

Hoppas handleden blir bättre

Kram

cille sa...

Ønsker deg god bedring og at du snart blir fri for smerte i håndleddene. Takk for koslig hilsen i bloggen min, det var trivelig å hilse på deg her i bloggen din også...Klem..

Myricas Farmor sa...

Ja man ska nog tänka mera på sig själv, men så är det inte.
Och sedan när man inte kan jobba alls så är det då ingen som Tackar en för att man var så snäll och jobba.
Hoppas det snart är bättre med din handled.
Ha det gott
kram

Så som livet är sa...

Håller med dig! Varför ska man hela tiden tänka på andra...En handled som gör ont kan ju faktiskt "ta slut" om man inte vilar. Krya-på-dig-kram!