01 januari 2011

Passion...

Passionscoach!

Har ni hört det ordet?


En person som coachar dig fram till det som du verkligen vill göra... ägna dig åt...


Hjälper dig att hitta "flow" - det där härliga flytet där man går helt upp i det man för tillfället gör!



Men egentligen ska man väl inte behöva den här typen av hjälp...?


Någonstans inom varje människa finns en dröm... en längtan...


Gäller bara att ta tag i den...


Våga följa den...


Bestämma sig...


Eller?





Det skulle man kanske ha som nyårslöfte?

Att försöka hitta "flow" i allt man tar sig för...

...och som nyårsönskan till alla sina vänner!!

GOTT NYTT ÅR!!



5 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket bra nyårslöfte, det tror jag att jag snor av dig... ;)) Annars är jag inte mycket för löften på just denna dag - det brukar liksom gå åt skogen.. snabbt!
Det var inte svårt att hitta "flow" idag - i att göra ingenting, bara slappa och slöa ;))
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!
Kram Allis

Farfars stuga sa...

Ja tänk så lätt det är att glömma det enklaste här i livet.

Kram Cia

Helen sa...

Önskar dig en God Fortsättning på det nya året.
Kram/Helen

Myricas Farmor sa...

Ja här finns så mycket knasigt man kan få hjälp med i dag, jag håller med dig. Det måste vara sin dröm och tänk vad man känner sig nöjd när man nått den utan någons hjälp.
Ha det gott
kram

bokhyllan sa...

Bra tanke det där!
Kram på dig.