07 februari 2012

Mattrasor och skräpkommentarer!!

Lite grann slitet gammalt tyg...


Troligtvis ett påslakan...

Väntar på att bli någonting annat...


Ett praktiskt sätt att förvara och ta tillvara...

---------------------------------



Ute fortsätter vinterkylan...

Men solen skiner och det ju piggar upp!


:::::::::::::::::::::::::::



Vad som inte är speciellt kul är att det har börjat dyka upp skräpkommentarer på bloggen.

Konstiga utläggningar på engelska och några på helt obegripliga språk...

De syns inte här för de fastnar i skräppostfilteringen och hamnar sedan direkt i papperskorgen...

OLÄSTA!!



Har ni också haft sådana problem??






5 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

En gång har jag haft en kommentar på spanska. Översatte den och det var bara en massa svammel. Inget sammanhang i den.

Ann-Louise

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilka vackra mattrasor!
Hjärnan går igång direkt för att fundera ut var tyget kan ha kommit ifrån ...Det ju det som är så underbart med mattrasor och vävda mattor...Att dom har en historia !
- Jo jag har också fått något skräpigt på bloggen, men sen jag började med ordkontroller för kommentarer har dom försvunnit !
Ha det gott !
Kram Anneli♥
Välkommen att vara med på min utlottning som börjar i dag !

Snäckskalsdalen. sa...

Nej inga sådana problem nu, vågar knappt skriva det, men i mailen hade jag något men det var för över 1 år sedan. Jag tror det försvinner...hoppas kan man ju.
Agneta kram

Myricas Farmor sa...

Nej det har inte varit nogot ännu men det kommer säkert.
Väver eller virkar du mattor av matt trasorna. Mattorna blir så fina.
HA det gott
kram

Lövkojan sa...

Jättevackra nystan! Blir ju så glad som den mattvävare man är när man ser så fint mönstrat :)
Nej, usch vad trist, har inte haft själv men sett på några bloggar att de haft obegripliga kommentarer, trist!
Ha det fint, kram Marie-Louise