03 juni 2012

Reklampyssel








Årets första sommarsöndag känns ganska kylig...

Regnmolnen hänger hotfullt vid horisonten även om solen skiner här...



En award har trillat in...



Kul med uppskattning trots att inläggen är glesa...

Stort tack till Allis i Underlandet!


Som vanligt ska awarden ges vidare...

Men säger som så många andra: Kan inte välja!

Så tittar du in här och vill bidra till att den kommer vidare - så varsågod!

************************

Lite grann har förändrat sig på bloggen!!

Pysslar med att testa några reklamannonser!

Är väldigt enkelt att lägga in dessa nuförtiden...

Och spännande!!

Återkommer med mer info!!!








5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

När jag ska ändra något i min blogg blir jag alltid lite orolig, jag förstår inte terminologin och så blir det konstigt. Men du har lyckats!
Agneta kram

Lisbet sa...

Fint!
Jag vill gärna höra mera om det där med reklambilder, sen då du hinner!

Ha en fin början på veckan!

Myricas Farmor sa...

Grattis till din Award, och vilken fin tavla eller kort.
Ha en bra dag
kram

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej i kylan !
Ja i dag har vi faktiskt 15 grader så det har varit riktigt sköt ute.
- Grattis till din Award och måste också berömma den vackra tavlan !
- Vilken dam ... Är det ett självporträtt kanske ? ;)
Ha det gott och sköt om dej !
kram Anneli ♥

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej i kylan !
Ja i dag har vi faktiskt 15 grader så det har varit riktigt sköt ute.
- Grattis till din Award och måste också berömma den vackra tavlan !
- Vilken dam ... Är det ett självporträtt kanske ? ;)
Ha det gott och sköt om dej !
kram Anneli ♥