19 juli 2015

Nåldyna av afrikanska blommor


Nu var det ett tag sedan som det hände någonting på virkfronten här... Men så plötsligt dök inspirationen upp och jag fick för mig att pröva sådana där afrikanska blommor som var så populära för en del år sedan... Är tydligen lite efter min tid, men bättre nu än inte alls - eller hur?

Hur som helst, efter några varv såg de mer ut som afrikanska solhattar än blommor...!
De liksom böjde sig på mitten!

När nu inte blommorna vill bli blommor så får de väl bli någonting annat... (Tänk om allt i livet var så enkelt!)


De fick bli en nåldyna istället! Och i rena farten så gjorde jag några till...
Förstår nu vad jag gjorde för fel, men det här blev ju inte så dumt heller.


1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Jättefin! :) Och inte är det dumt att göra fel ibland (se på Ahlgrens bilar som kom till av misstag) det kan till och med bli ännu bättre då. :)

Sköt om dig!♥

Kram Lotta