02 april 2015

Skärtorsdag


GLAD PÅSK!



Skärtorsdag - har alltid gillat den dagen.
Man har hela den (förhoppningsvis) lediga påsken framför sig. 
Flera dagar att fylla med vad man så önskar.

Själv önskar jag mig lite värme och soligt väder.
Idag har det haglat här, regnat, solen har lyst och nu åskar det...
Ett riktigt aprilväder!

Därför har det blivit mest inomhuspyssel. Städning - det behövs ju alltid.

Gillar inte att pynta för mycket...
Men någon liten tupp har fått komma fram ur skåpen.









3 kommentarer:

Här är gudagott att vara ! sa...

Blev så glad över din Påskhälsning, och här kommer en tillbaks ;
- En riktig mysig och skön Påskhelg önskar jag dej !!!
Stor kram från mej / Anneli

Lisbet sa...

Hoppas du har en fin påsk. Här tog jag fram påskpyntlådan och allt kvar i den ännu :). Dags att ställa in lådan tillbaks i skrubbhyllan. Kanske har det att göra med dåliga sömnen, oregelbundenhet och allt möjligt. I alla fall skiner solen här denna påskdag så det blir att gå ut en stund :)
Ska småningom beskriva aktivitetsbandet. Ganska kul att hålla reda på sig med det.
Ha en fin dag! kram

myrica sa...

Vilket väder, här var det soligt men kallt, Det var en söt tupp du har på bonaden, jag har inte pyntat så mycket själv heller i år, det blev inte.
Men nu hoppas jag på lite mera av solen.
HA en bra dag
kram