23 september 2011

Annorlunda




Tror egentligen att ett sätt att skapa energi är att vända på vanorna...

Att göra något annorlunda eller på ett annorlunda vis...

Skapa nya vanor för ett tag...

Ska försöka följa Lisbets råd att krypa till kojs lite tidigare om kvällarna, för min del gärna tillsammans med en bok...

Brukar aldrig läsa i sängen och den sista tiden har det varit dåligt med läsningen överhuvudtaget!

Men har nu hittat den här boken:


Om emigranternas öden i Amerika och guldruschen i Klondike.

En bok helt i min stil!



Har du läst den?






3 kommentarer:

Maria sa...

Å jag älskar att lägga mig tidigt med en riktigt bra bok. Önskar dig en skön helg, kramar från Maria

Smultron på ett strå sa...

Nix, har inte läst den, men den verkar bra! Jag kan bara läsa när jag har semester, jag kan nämligen inte sluta utan läser tills boken är slut... //kram maria

Lisbet sa...

Tack för att du länkade! :)

Nej, jag har inte läst den boken. Ser intressant ut. Jag läser ganska mycket. I sängen då jag inte får sömn, det är ju lite vila det också!

Ha en skön söndag!
kram